the Free Hypnosis Social Network
Tags:
Permalink Reply by Sergio on September 21, 2009 at 3:14am
Permalink Reply by Angelika Steimle on September 21, 2009 at 3:25am
Permalink Reply by Ulrich Schmitz on September 21, 2009 at 3:58am Meinst du jetzt die Regression oder die Progression mit deiner Frage?
Egal, wichtig ist was die Probanden/Patienten davon haben. Ich glaube einen Beweis
(im wissenschaftlichen Sinn) kann man nur schwer erbringen, aber tausende Klienten
haben eine Veränderung erfahren, das sollte Grund genug sein sich damit zu bestätigen.
Das arbeiten mit Progressionen (in die Zukunft führen) finde ich auch interessant, weil da
mehrere Faktoren zu einer Veränderung führen. Ich habe eine Klientin mit der ich nur so arbeite
und sie spricht hervorragend darauf an.
Gruss Sergio
Permalink Reply by Maria-Pilar Gonzalez on September 22, 2009 at 8:22am
Permalink Reply by docregal.com on January 20, 2011 at 7:28pm
Elizabeth Rose Dye commented on Talmadge Harper's blog post Ultra Depth Process: Free Mp3 to Hypnothoughts members only
Chris Witherspoon replied to Chris Witherspoon's discussion Scripts in the group Script Bank
Talmadge Harper commented on Talmadge Harper's blog post Ultra Depth Process: Free Mp3 to Hypnothoughts members only
John Cleesattel replied to Don's discussion Hypnosis: "Bypassing the Conscious Censor," Compounded Conviction, or Sacred Cow?
Fable Goodman commented on Talmadge Harper's blog post Ultra Depth Process: Free Mp3 to Hypnothoughts members only© 2012 Created by Scott Sandland.